Autor |
Wiadomość |
VIOLA
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ptakowice
|
Wysłany: Nie 8:16, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
eee ludzie nie przesadzacie czasem z tymi obliczeniami i wogole?? skoro to wszystkich rowerów xc montują kola 26 a do trekingowych 28 to chyba cos w tym jest....ktos juz nad tym pomyślał..nikt na bmx nie jedzie w góry...no ale dyskusja burzliwa w każdym bądź razie:) pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/gGreen/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Riley
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stare Tarnowice
|
Wysłany: Nie 13:32, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
W taki właśnie sposób ludzie budują lepszą przyszłość Jesteśmy prawie pionierami
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/gGreen/images/spacer.gif) |
MPM
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzybnica
|
Wysłany: Nie 16:17, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Warto sie zastanawiać. A ciekawe jak rower by się zachowywał jakby dostosować geometrie do 26cali na przód i 29cali na tył. Teoretycznie mój pomysł daje dużą siłe napedowa na tył i małą mase rotujacą na przód.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/gGreen/images/spacer.gif) |
Dornif
Administrator
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Repty
|
Wysłany: Nie 16:33, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Musiałbyś mieć cholernie długi widelec. Ale np 27 przód i 29 tył, rower byłby dupny, i mało zwrotny na single trackach, ale miałby niezłą siłe napędową i może... no, w sumie to nie wiem I tak jestem za niski na taki rower, trzeba było jeść więcej nesquicka...
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/gGreen/images/spacer.gif) |
Glonojad
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TG
|
Wysłany: Nie 20:03, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Najczęściej stosuje się rozmiar 24" kół tylnych w zjazdówkach, bo: latwiej sie przyspiesza, jest lepsza zwrotnosc, mniejsza obrecz jest wytrzymalsza na centry i inne uszkodzenia. Natomiast duże kola stosuje sie /w ogolnym ujeciu / dla uzyskiwania wiekszych predkosci. I zeby dac temu przyklad, kazdy kto bawil sie kolejka elektryczna np. "PIKO" i mial w swojej kolekcji parowozy (dwa lub wiecej) mogl zauwazyc, ze wielkie kola maja parowozy do skladow osobowych (ludzi trzeba szybko przetransportowac, bo dla klijenta czas to pieniadz) a te do skladow towarowych duzo mniejsze kolka, bo musialy uciagnac duzo wiekszy ladunek Proste, logiczne, prawdziwe
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/gGreen/images/spacer.gif) |
ZIMNY
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ptakowice
|
Wysłany: Wto 17:15, 08 Kwi 2008 Temat postu: Rama z bambusa |
|
|
A widział ktoś rozwiązanie ramy z bambusa ?? Hans mi pokazywał taką... Genialnie to wygląda ze wstawkami z karbonu.... Interesujące możliwości...
Sam nie pamiętam linku ale Hansa poproszę aby tu wrzucił link.. to se zobaczycie ...
Dodano:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez ZIMNY dnia Wto 20:58, 08 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/gGreen/images/spacer.gif) |
MPM
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzybnica
|
Wysłany: Pią 21:58, 11 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Pocczytałem i musze powiedzieć, że gościu miał fantazje, ale oczekiwałem mniejszej wagi tej ramki.
Mówi wam coś cyfra 3250. Jeżeli nie to odsyłam do drugiego akapitu mojego linka
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/gGreen/images/spacer.gif) |
BRATek
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Połomia
|
Wysłany: Sob 9:02, 12 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ten Luxtech był do sprzedania na allegro w tym roku, wpadłem przypadkiem na tą aukcję.
Trzeba by poszukać w archiwum allegro, może jeszcze da rade to odnaleźć.
EDIT: O znalezłem, macie linka [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez BRATek dnia Sob 9:05, 12 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/gGreen/images/spacer.gif) |
omen
Top BIKER
![Top BIKER Top BIKER](http://www.sklepgoral.pl/assets/images/logos/shimano.gif)
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: Sob 13:01, 12 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
na light bike forum jest opis powstawania całego roweru, komponentu po komponencie..
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/gGreen/images/spacer.gif) |
Mr0wa_1991
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzybnica ;)
|
Wysłany: Wto 12:07, 24 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Hmm... I Axel na przedzie ^^ xD
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/gGreen/images/spacer.gif) |
DARO3276
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:22, 25 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o koła 26" i 29" odsyłam zainteresowanych do najnowszego numeru bikeBoardu. Jest tam bardzo fajne porównanie 2 rowerków na wyżej wymienionych kołach.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/gGreen/images/spacer.gif) |
|